ZPK_bantamova kola_ctverec STAVBA A ÚDRŽBA ŽELEZNIČNÍCH TRATÍ: Souprava ZPK  s bantamovými koly
IMG-20180421-WA0015
DSC06933

Souprava ZPK
s bantamovými koly

Jednou z modifikací zařízení pro přepravu kolejnic ZPK je doplnění podvozku P ZPK se stávajícími železničními koly o uložení na bantamových (nafukovacích) kolech. Bantamová kola umožňují jízdu soupravy mimo železniční trať, resp. může pokračovat v jízdě po štěrkovém loži, betonu či jiném zpevněném povrchu.

Jednou z modifikací zařízení pro přepravu kolejnic ZPK (KX 1981) je doplnění podvozku P ZPK se stávajícími železničními koly o uložení na bantamových (nafukovacích) kolech. Bantamová kola umožňují jízdu soupravy mimo železniční trať, resp. může pokračovat v jízdě po štěrkovém loži, betonu či jiném zpevněném povrchu. Aby byl umožněn sjezd (nájezd) soupravy z železniční tratě, musí být trať opatřena nájezdovou rampou, která poskytne plynulý sjezd (nájezd) soupravy na zpevněný povrch (pláň) železničního vršku a naopak.

Tažným prostředkem pro převoz takovýchto souprav ZPK je DCB – univerzální dvoucestný bagr. Pro spojení bagru se soupravou ZPK musí být použito spojovací táhlo DCB – ZPK. Spojovací táhlo DCB – ZPK (KX 2064 1000) a nájezdovou rampu
(KX 2064 2000) lze objednat také

Neplatný vstup
Please type your full name.
Invalid email address.
Please type your full name.
Neplatný vstup
COM_VIRTUEMART_TECHNICKE_PARAMETRY
COM_VIRTUEMART_TYP
COM_VIRTUEMART_TECHNICKE
Průměr bantamového kola
440 mm
Šířka bantamového kola
195 mm
Hmotnost celé soupravy ZPK
440 kg
Max. nosnost soupravy ZPK na bantamových kolech
2 000 kg
Min. výška od zpevněného povrchu
min. 61,5 mm
Max. rozestup plně ložených souprav ZPK na bantamových kolech
6 m