ZPK_bantamova kola_ctverec STAVBA A ÚDRŽBA ŽELEZNIČNÍCH TRATÍ: Souprava ZPK  s bantamovými koly
IMG-20180421-WA0015
DSC06933

Souprava ZPK
s bantamovými koly

Jednou z modifikací zařízení pro přepravu kolejnic ZPK je doplnění podvozku P ZPK se stávajícími železničními koly o uložení na bantamových (nafukovacích) kolech. Bantamová kola umožňují jízdu soupravy mimo železniční trať, resp. může pokračovat v jízdě po štěrkovém loži, betonu či jiném zpevněném povrchu.

Jednou z modifikací zařízení pro přepravu kolejnic ZPK (KX 1981) je doplnění podvozku P ZPK se stávajícími železničními koly o uložení na bantamových (nafukovacích) kolech. Bantamová kola umožňují jízdu soupravy mimo železniční trať, resp. může pokračovat v jízdě po štěrkovém loži, betonu či jiném zpevněném povrchu. Aby byl umožněn sjezd (nájezd) soupravy z železniční tratě, musí být trať opatřena nájezdovou rampou, která poskytne plynulý sjezd (nájezd) soupravy na zpevněný povrch (pláň) železničního vršku a naopak.

Tažným prostředkem pro převoz takovýchto souprav ZPK je DCB – univerzální dvoucestný bagr. Pro spojení bagru se soupravou ZPK musí být použito spojovací táhlo DCB – ZPK. Spojovací táhlo DCB – ZPK (KX 2064 1000) a nájezdovou rampu
(KX 2064 2000) lze objednat také

Neplatný vstup
Zadejte celé jméno
Zadejte validní emailovou adresu
Zadejte vaše telefonní číslo
Neplatný vstup
Technické parametry
Typ
Hodnota
Průměr bantamového kola
440 mm
Šířka bantamového kola
195 mm
Hmotnost celé soupravy ZPK
440 kg
Max. nosnost soupravy ZPK na bantamových kolech
2 000 kg
Min. výška od zpevněného povrchu
min. 61,5 mm
Max. rozestup plně ložených souprav ZPK na bantamových kolech
6 m