SŠ 1_ctverec 95 STAVBA A ÚDRŽBA ŽELEZNIČNÍCH TRATÍ: Svěrka šroubovací  SŠ 1 K
IMG_20201119_081036
IMG_20201119_081053
IMG_20201119_081102
IMG_20201119_075530

Svěrka šroubovací
SŠ 1 K

Svěrka šroubovací SŠ 1 K je upínací prostředek určený k dočasnému pevnostnímu zajištění a stabilizaci kolejnice při vzniku mechanického poškození (trhliny, praskliny, lomu, atp.) většinou únavového typu, vlivem nadměrných deformací kolejnice nebo extrémních klimatických podmínek.

Svěrka šroubovací SŠ 1 K (dále jen svěrka) je upínací prostředek určený k dočasnému pevnostnímu zajištění a stabilizaci kolejnice při vzniku mechanického poškození (trhliny, praskliny, lomu, atp.) většinou únavového typu, vlivem nadměrných deformací kolejnice nebo extrémních klimatických podmínek.

Svěrka sestává z masivního třmene, statického dorazu a pohyblivých šroubů, jímž se vyvozuje upínací síla.

Kolejnice se pomocí svěrky a stabilizačních prvků v kritickém místě zajistí tak, aby byl nouzově umožněn provoz železniční dopravy za snížených rychlostních podmínek. Svěrka se umísťuje pod poškozenou kolejnici kolmo na její stojinu. Je vyrobená z konstrukční uhlíkové oceli a povrchově upravena proti korozi. Svěrku je možné použít na kolejnice typu R 65, UIC 60 a menší.

Neplatný vstup
Zadejte celé jméno
Zadejte validní emailovou adresu
Zadejte vaše telefonní číslo
Neplatný vstup
Technické parametry
Typ
Hodnota
Typ kolejnice
R 65, UIC 60 a menší
Max. upínací síla (při max. utah. momentu 1300 Nm)
270 kN
Min. upínací rozpětí
36 mm
Max. upínací rozpětí
186 mm
Závit upínacího šroubu
M 30 mm
Vnější rozměry š x v x l (zasunutá)
50 x 222 x 405 mm
Hmotnost
8 kg